ROKA v ROKI novičnik št. 4 je zdaj na voljo!
novice in dogodki
HIH_facebook_profile_01.jpg

ROKA v ROKI novičnik št. 4 prinaša pregled zadnjih novic in aktivnosti znotraj projekta. Več o tem v članku!

V tej številki z vami delimo:

  • zanimivo branje o učinkovitosti programa za zmanjševanje stresa za šolske učitelje in učiteljice, ki temelji na čuječnosti,
  • prihajajočo učno priložnost na temo podpiranja dobrega počutja učiteljev in
  • preteklo učno priložnost na temo merjenja socioalno-čustvenih kompetenc in zavedanja različnosti,
  • izvedene aktivnosti, namenjene ozaveščanju o ključnih konceptih ROKA v ROKI,
  • vpogled v konzorcij ROKA v ROKI in izvajanje programa ROKA v ROKI.

Če želite izvedeti več, vas vljudno vabimo, da si novičnik št. 4 ogledate tukaj.

novice in dogodki
HIH_facebook_profile_01.jpg
29. junij 2023

ROKA v ROKI novičnik št. 5 prinaša pregled zadnjih novic in aktivnosti znotraj projekta. Več o tem v članku!

IDIZ Interview
15. februar 2023

Preberite intervju z Iris Marušić in Jeleno Matić Bojić z Inštituta za družboslovne raziskave Zagreb (ISRZ), partnerja programa ROKA V ROKI: Opolnomočenje učiteljic in učiteljev, ki vodi teoretični pregled temeljnih konceptov, pomembnih za podporo socialno-čustvenih kompetenc in/ali dobrobiti učiteljev, ter izvajanje programa ROKA V ROKI: Opolnomočenje učiteljic in učiteljev na Hrvaškem.

Field trials Update from Slovenia cover
24. januar 2023

V Sloveniji trenutno potekajo izvedbe programa ROKA v ROKI: Opolnomočenje učiteljev_ic v koordinaciji Pedagoškega inštituta.

Can socio-emotional competencies and diversity awareness be assessed An overview of possibilities and challenges
21. september 2022

Preberite intervju z dr. Mojco Rožman in dr. Nino Roczen iz Inštituta za raziskave in informacije v izobraževanju Leibniz (DIPF - Leibniz Institute for Research and Information in Education), ki je partner projekta ROKA v ROKI: Opolnomočenje učiteljic in učiteljev in vodi evalvacijo programa.

Beskuren
19. avgust 2022

Helene Dahlström je z nami delila svoje misli in ideje o pomenu komponente zavedanja različnosti v projektu in programu usposabljanja.